Poängen med att fånga ett ögonblick.

Har städat mitt rum i eftermiddags. Jag älskar att ha rent omkring mig. Böt mitt smyckeskrin till ett större och insåg under tiden att jag faktiskt börjar intressera mig mer och mer för halsband, smycken osv. Har aldrig riktigt trivts med att ha något kring halsen eller handleden.

Ikväll ska jag faktiskt vara med emma och bara vara som vänner brukar göra. Se någon av alla 100 filmer vi gjort genom åren. Jag känner känslan av nostalgi denna torsdag. Och vädret är kanon.






Kommentarer
Postat av: Danialleah

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-09-16 @ 08:26:52
URL: http://danialleah.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0