Summering av året 2011.

Detta år har varit ett bra år och jag har inte suttit still en minut.
Jag har:
-varit lyckligt kär hela året.
-varit i Turkiet med min bästa vän.
-fyllt 18 år.
-tagit körkort.
-vunnit 8000kr i en tävling.
-släppt vår första EP.
-fått en hel del sidor skrivna i tidningen med fina ord om bandet.
-fått en axel ur led.
-sett ett av mina största band göra sin sista spelning.
-fått en ny bas samt en ny basförstärkare, lyckokick.
-blivit mer lugn som människa och är inte lika bekräftelsesökande som tidigare år.
-fått världens största gädda i ett mjärde.
-varit i GaltisPouda med familj och älskling.
-gått till final i rockkarusellen.
Och mycket mer men dessa saker kommer jag alltid att minnas från 2011.
Välkomnar 2012 med glädje, ett nytt spännande år! :)
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0