Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.




















1. Jag heter Lina Maria Bäcklund.
2. Jag är otroligt rädd för vad som ska hända när jag gått ut gymnasiet.
3. Jag är beroeende av leggings och finstickade tröjor och köper nya så fort jag ser något av de.
4. Jag översätter alla låtar som jag lyssnar på för att eventuellt hitta ett fint citat eller liknande i dom.
5. Jag är alldeles för snäll och tar på mig mycket jag igentligen inte vill.
6. Jag har en jätte bra vän som är 93 år gammal.
7. Jag är otroligt blyg för att säga saker jag känner om folk till dem irl.
8. Jag måste alltid ha det snyggt omkring mig.
9. Jag älskar att laga mat och hitta nya recept hela tiden.
10. Jag är beroeende av The sims och har alla tilläggspaket från 1an 2an och 3an.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0