Jag går inte isär när jag går med dig.

Min dag har varit bra hittils. Började med en seg Nk lektion men det är bara att vänja sig vid dom. Kommer i alla fall vara stolt när jag gått klart kursen och har en sådan kurs i bagaget. Hade sedan inså  (instrument/sånglektion)  Hade sång först och sedan bas. Båda gick bra hade inte så mycket prestationsångest i alla fall. Slutade vid lunch då jag och helena drog till stan och jag köpte en kofta från kappahl(finstickad ofc) Förvånad att jag hittade något där. Men jag blev verkligen kär. Köpte även stinas present men den är secret hihi.

Nu ska jag köra bil till älskling och spendera kvällen med honom ♥
Sportlov känner på mig att det kommer bli underbart bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0