Markus Hellner

Har aldrig sett en skidåkare vara så stark. Som kämpar så mycket. Såg nyss herrarnas kombination där hellner fick slita och slita på klassiska delen med dåligt glid och sedan kör upp sig 20 placeringar på fristilsdelen och orkar inte riktigt så han kommer 5a. Men fy fan vilken kämparglöd han har jag ryser. Att han inte klarade de enda fram men fyfan jag får gåshud när jag ser hur mycket han har att ge och hur mycket han brinner för skidor. Jag tror stenhårt på att han kommer ta en medalj när det är enbart fristil.

Klipp från i förrgår när han vann sprint VM guld!
http://www.youtube.com/watch?v=T3e4TabEOz4&feature=related

Fyfan vilken kung!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0