Pdol sammanfattning.

Fy fan vilken grym helg. Har fått se dom tre banden jag ville se från bra platser alla gånger. The Ark var så jävla bra och det var så sorgligt när dom presenterade låtarna för sista gången i karriären här uppe. Jag undrar hur det känns att lägga av efter 20 år. Deras spelglädje som dom har tillsammans skulle jag kunna stå och bli förtrollad av i en evighet.

Åkte ju buss både fredagen och lördagen dit. På fredagen var det endast jag, emma stina och jill + en annan.
På lördag var hela bussen helt proppfull, vi kom en timme sent fram pga att folk spydde ner hela bussen, fyfan vad pinsamt.

Idag vet jag inte vad som händer riktigt, men jag kommer ta det lugnt efter denna vilda helg. Helt klart sommarens bästa!


Innan Those dancing days - fredag.


Stina Innan Those dancing days. " Här sitter jag då tills det börjar"


Tanten som hänger med (inne på festivalområdet.


The ark- magiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0