Ten things about you.

. Jag har jätte svårt att släppa problem och ta tag i dem senare. Samma sak är det med prov eller läxor dom ska göras eller pluggas till direkt. Kan inte skjuta upp saker.

. Jag älskar skagenröra och har ätit det på mina mackor i princip hela sommaren.

. Jag tror ibland att jag inte förtjänar att ha så bra som jag har det eftersom hela mitt liv är helt perfekt just nu.

. Jag har alltid velat bli barnmorska fram till dess att jag började med musiken på allvar. Hade fortfarande varit väldigt kul att bli det men jag har insett att jag aldrig skulle klara matte c och d som troligen krävs.

. Jag säger iprincip alla gånger nått går åt helvete " skjut mig i huvet".

. Jag är jätte rädd för bränder men så fort ett hus brunnit ner måste jag alltid åka och kolla på det trots att jag mår svin dåligt efter det.

. När jag träffar Jills hund eller Agnes katt måste jag alltid prata med dom som om jag är sär i skallen på riktigt.

. Jag kollar alltid igenom mina länkade bloggar 3 gånger per dag.

. En av mina högsta drömmar är att få vara med om ett riktigt film moment av något positivt slag.

. Tanken på att jag bara har ett år kvar i skolan skrämmer skiten ur mig och jag vågar inte tänka eller planera vad som ska hända efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0