Dag 11 – Någonting jag oroar mig för

Kort och gott om det. Jag oroar mig sjukt mycket för vad som ska hända efter gymnasiet. Om jag kommer in på högskolan jag vill gå på. Kommer jag få hålla på med det jag alltid drömt om? Mycket sånna saker. Så just nu känns livet så väldigt tryckt och säkert på björknäsgymnasiet. Men de är inte så länge kvar.

Idag har jag varit ute på en skotertur med Emma, Stina och Jill. Trots att det har blåst mycket så har vi lyckats gräva ner oss och grilla god lunch. Har varit ute varje dag detta lov och gjort något så det känns bra! Ikäll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt är väldigt trött. I morgon kanske jag ska följa med till Pontus stuga över helgen. Men vi får se hur allt bli nu ska jag dra en runda poker hehe.. och sedan käka middag:)

Adios!
Bild från förra sportlovet när vi grillade vid vittjärvträsket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0