Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.

Självklart är jag ju så kung på att ta bilder så jag har ju inte tagit några. Men jag kan berätta.

*En blommig byxdress som jag totalälskar! (en av tre. men jag är verkligen kär i dom.)h&m
*En stickad kortärmad i svart. Har en brun men återligen. Kärlek! h&m
*En enkel svart långärmad med knappar. Seeme.

Detta köpte jag idag, min mormor valde att sponsra mig med en peng vilket jag uppskattade riktigt mycket!

Ikväll har jag varit hos jill med lite människor och tagit det lugnt. Ska strax sova för i morgon blir det upp tidigt för att åka till luleå och spela på lördagsrock samt shoppa lite med min mamma!
Hoppas Pontus kan komma och sova hos mig i morgon åxå.

Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0