Lycklig.

Jag mår så in i helvete bra rent utav. Igår hade vi en jätte mysig dag, kväll och natt jag och hjärtat. Och som ja sa till honom att det känns lika härligt i magen nu som första gången jag såg honom och de är tyder ju på att jag verkligen är kär i denna kille! Min dag har varit bra men är dock trött.

Ikväll blir det att se saik-Luleå och nu jävlar finns det inget val nu måste ni få 3-2 i matcher. För jag ska nämligen bunkra upp mig med ostkrokar och cola och viga min kväll åt hockeyn!

På torsdag ska jag och pontus åka till galtis och åka skidor över helgen med min familj. Ser fram emot det väldigt mycket!

Nu ska jag skriva en krönika i svenskan.
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0