När man tappat ginstan.

Det är precis vad jag har gjort. Hur mycket jag nän försöker med vissa saker så räcker det bara nästan. Självklart kan inte allt gå som man vill och klart att man får kämpa för det, men när man verkligen har kämpat enormt mycket och man endå inte lyckas då tappar man gnistan lite. "spåkulan på facebook sa att jag skulle gå raska promenader och äta gott." Det skulle jag gjort om det inte var så att jag behövde bo på skolan varje kväll.. men man har inget val när det är mycket att göra! Men någon dag i veckan ska jag ladda in riktigt bra musik och traska ut på en promenad under en kväll som förhoppnignsvis är varm och BLÅSFRI. För om det är något jag hatar så är det när de blåser. Blåsten irriterar mig? Jesus vad blev detta för random inlägg? Aja, skitsamma!
Bara att tagga om inför en ny vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0