Är det rätt att känna?

Jag vill inte känna mig osäker. Jag vill inte känna otrygghet. Men jag gör det endå. Att inte visa det på utsidan vilket krig som pågår inuti mig. I min själ. Jag kanske borde prata med någon. Men vem skulle förstå? Jag vill att någon ska förstå mig. Och jag vill och behöver att någon ska se att jag behöver dom. Bara några stärkande ord. Jag vill inte bli tagen förgivet för allt. Utnyttjad av andras bekvämlighet utan uppskattning tillbaka. Jag orkar inte vara allt för andra när jag inte ens kan vara mig själv.
Jag vill inte bli missnöjd varje gång ja ser mig själv i spegeln. Jag vill inte känna en klump i magen när folk pratar om snygghet och vältränade kroppar. Vill inte känna så.

Jag måste bryta mig ur min bubbla. Jag suger ibland.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en fantastisk människa, glöm inte bort det :) <3

2011-11-23 @ 22:52:12
URL: http://helenasellin.wordpress.com
Postat av: Anonym

Du kan alltid komma till mig och prata när du vill. Hoppas du vet det Lina <3 Och du har många vänner som bryr sig otroligt mycket om det är något, som vill lyssna. Det kan jag lova dig!

Du är vacker och underbar. Var inte så hård mot dig själv, även om det är svårt (jag vet) men du är värd att få känna dig vacker. För det är sanningen.

Tusen pussar <3

2011-11-23 @ 22:59:41
Postat av: Jill

Glömde skriva att det var från mig!

2011-11-23 @ 23:00:16
URL: http://jillholmgren.blogg.se/
Postat av: Lina

Ni är fina as hell! <3

2011-11-27 @ 17:37:28
URL: http://linabaecklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0