Det är ju söndag ju.

Vad heter du: Lina
Ålder: 18
Vad gör du: Sitter vid datorn?
Vad längtar du till: Träffa min fina. Att min basförstärkare ska komma.
Vad händer i helgen: Det vet jag inte än, bara att det blir lite rep i skolan.
Vad har du på dig: Stickad tröja och leggings.
Favoritöl: Ingen, det är äckligt.
Vad blir du glad av: Att stå på scenen och att få komplimanger.
Vad blir du ledsen av: Folk som tar ut sin negativitet över mig.
Vad ska du göra idag: Det är ju kväll, men typ äta glass!
Favoritsnabbmatställe: Max!
Vilken låt lyssnar du på nu: Magnus Ekelund & stålet - Stallú
Vad dansar du till: Allt svängigt.
Vem saknar du: Min barndomsvän william bl.a.
Bästa Hang-outet: Hm, Boden har inget bra men lotus ellet bodensia.
Nått någon inte vet om dig: Jag snurrar runt ett varv när ja gått upp för trappan för att det känns som om någon jagar mig.



HUR

Svarar du i telefonen: hallå.
Gör du när du är kär i fel person: Försöker sluta vara de?
Tycker du om gul-bil-leken: NEJ SÅ JÄVLA LESS.
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Det vet jag inte.
Mycket är klockan: 18:18
Hur många kontakter har du på msn: var typ 2 år sedan jag slutade använda det men kanske 300?
Spenderar du en regnig dag bäst: Inomhus med nån fin filur.

VEM
Ringde dig senast? Jill.
Pussade dig senast? Pontus.
Vill du kasta en sten i huvudet på? Alla som tar mat långsamt i matkön när det är 300 meters kö..
Ska du träffa imorgon? Min klass.
Sov du med senast? Pontus.
Festade du med senast? En massa folk.
Vem fick du senast sms av? Adam Lindvall.

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: nej!
Gråtit en hel natt: nej.
Druckit så du spytt: nej.
Åkt vattenskidor: Nej.
Åkt rullstol: haha ja!
Gjort en bakåtkullerbytta: många gånger.
Köpt lösgodis för över 50 kr: Oh ja!
Haft träningsvärk: Ja.
Önskat att du var det andra könet: Någon gång.
Sett din kompis i rosa kanindräkt: haha wtf?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0