Lördag som känns som en pissdag.

Kom hem från skolan nyss där jag spenderat 10-16 tillsammans med korismas kärringkör. Och mitt humör har sjunkit varje sekund. Dessutom har jag så fruktansvärt ont i magen och till råga på allt fick jag min vanliga påfrestningshuvudvärk. ÄLSKAR LIVET. Fick reda på att de blir inte mindre än ca 10 extra dagar utanför skoltid efter lovet. Alla helger är uppbokade men tråkigt skit. Vet inte om jag kommer orka gå igenom allt och hinna med mitt liv samtidigt. Vi får väl se de när dagarna kommer. Ikväll hoppas jag så hårt på att få träffa min älskling. Annars blir det en väldigt tråkig kväll.
på mitt höstlov ska jag bara ligga i en säng och återhämta mig så jag orkar fram till julen.

hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0