Return

Nu gör jag ett försök.
Kanske är det just att skriva av mig dom jag behöver. Just nu pluggar jag ju. Och alla säger "hur orkar du göra det direkt efter gymnasiet" och jag kan inte svara på det. Vissa dagar känns det lätt och andra dagar känns det as jobbigt. Men om alla andra klarar det varför skulle inte jag göra det? Inför en ny kurs tycker jag alltid att allt är lite extra jobbigt men det brukar lösa sig. Nu måste jag bara planera upp så att jag hinner göra bort allting innan jul för då ska jag vara ledig. (i alla fall under julveckan). Annars går det as bra med bandet vilket är mitt ljus i mörkret. Nu tänkte jag på allvar komma igång här igen så ni får börja kika in här med jämna mellanrum. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0