Du stack ett hål i min kevlarsjäl.

Håll mitt hjärta hårt låt mig aldrig gå.
En gång tidigare i mitt liv har jag trott att jag visste vad äkta kärlek är men jag var fan inte ens i närheten.
Jag tog ingenting för givet, mina vänner sa att jag skulle njuta av dom stunderna jag fick tillsammans med dig och inte tänka på att det kunde komma dagar utan. Sedan den dagen har jag levt mitt liv fullt ut och tillsammans med dig varit glad i stortsätt hela året. Jag visste inte om det skulle gå att lita på någon som jag gjort tidigare, men du är en av dom få som jag verkligen låter få komma in, och få veta allting. När jag ser på dig hoppar mitt hjärta över 3 slag. Och jag blir mer och mer kär i dig för varje dag som går. Jag kan fortfarande inte förstå att det är just mig som du har valt att dela din tid med, men att du gör det får mig att känna mig så speciell. Du kan fixa mina problem bara genom att höra av dig! Jag är så stolt när jag går bredvid dig. Snart ett år och fyra månader, tiden bara rusar förbi och jag hoppas det blir oräknebara fler stunder. Jag älskar dig Pontus Johansson det är dig jag vill vara med. ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0