Håkan

Snart får jag se honom. Jag längtar så otroligt mycket! Här är några av mina favoritcitat från hans låtar.

Känn ingen sorg för mig Göteborg.
-Lillebror bli inte som jag när du blir stor.

Nu kan du få mig så lätt.
-Och jag vågade aldrig hålla din hand, vi är inte sånna som i slutet får varann.

Det dom aldrig nämner.
-Dom får en att darra som höstlöven.

Vid protesfabrikens stängsel.
-I en nedlagd hamnstad full av misstro, och ohållbarhet mötte jag min kärlek.

Kom igen Lena.

- Gud det gör så ont att nått så nära kan vara så långt bort.

En vän med en bil.
- Jag har lurat mig själv för många gånger nu.

Den fulaste flickan i världen.
- Men jag rår inte för det, men jag är kär i den fulaste flickan i världen.

Gårdakvarnar och skit.

- Bara så länge det finns stjärnor över oss så, bara så länge våra hjärtan klarar av att slå.

Magiskt men tragiskt.
- Alla drömmer om fåglar även du även jag.

Uppsnärjd i det blå.

- Jag står framför spegeln. jag vill förändra allt och allt som jag ser i den.


Snart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0