Bugg

Hejsan. Jag har haft stora problem med att ladda upp mina inlägg och därav den låga uppdateringen. Men nu hoppas jag att allt ska funka. Idag slutade jag 11:00 och direkt då jag kom hem har jag städat hela huset och sedan sprungit runt träsket. Är nöjd med mig själv med andra ord.
Ikväll får vi se vad som sker. antingen sitter jag hemma eftersom jag är helt jävla slut efter veckans alla saker.. usch vi ska inte prata om hur fullt jag har nästa vecka. Aja bara att bita ihop.
Eller så åker jag precis som dom flesta andra nog gör ikväll till Therese fest.
Men helst av allt vill jag bara krypa ner i soffan och se en film och skratta tillsammans med Pontus!

Känner mig så dålig..lyckas aldrig riktigt enda fram det gör mig så jävla nedstämd. Aja.. äc sklig

Ps. du är jävligt äcklig att du kan gå så lågt. fyfan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0