Dudududu!

Du får mig att känna som om jag vann en miljonvinst på lotto, som om det är julafton i morgon, som om jag vunnit något stort, som om jag är är bra nog på allt, som om jag kan lyckas med vad jag vill.
Den kicken får jag varje gång jag pratar med dig.
Du blir aldrig arg när du inte behöver, du vet precis vart jag behöver plåster på såren. Du är så positiv och underbar så det gör nästan ont så mycket älskar jag dig. Det är så jävla skönt att få duga, att få räcka till i varandras ögon. Att du inte gör saker större än vad dom är. Att din axel alltid finns och alltid funnits där att luta sig emot. Jag behövde dig, jag behöver dig. De senaste 575 dagarna i mitt liv har varit ett solsken.

1år 6 månader och 27 dagar.
Tack för att du finns knäppis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0