Känner mig tung

Det känns lite tungt att vakna på morgonen. Jag har för det första sett fram emot lovet mycket för att då få ta igen tid med Pontus men då ska han jobba hela lovet så det är ju bara att glömma bort alla dom planerna jag hade för oss.. Efter lovet blir det ett rent helvete med stress eftersom hair är om 1 månad exakt idag. Jag har inte en enda krona och jag har aldrig känt mig såhär misslyckad förut. Är dessutom så jävla less på att vara den drivande faktorn hela tiden. Att alltid vara den som ska se till att det ska funka jämt. Varför är det alltid jag som ska bli besviken och du som inte verkar bry dig?

Sedan kan den här jävla fittoron som bor inuti mig dra åt helvete. Och äckliga skånska gubbar kan sluta ta och ringa mig så jag blir så paranoid att jag måste snurra runt två gånger när jag kommit upp till övervåningen för att vara säker på att ingen jagade mig dit upp i trappen.

Jag hoppas jag har fel och att det blir dett roligt lov.
Idag är jag negativ men ibland kan man ju få vara det.
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0