Måndag

Hejsan.
Idag är det måndag. Måndagar är en helt okej dag slutar numera 13:30 istället för förra året då jag gick till 15:10 med det älskade ivalet NKb ♥ Men jag njuter extra mycket detta sista år dels för att jag bara har musik eller nästan typ 3 andra ämnen och dels för att jag har ett så jävla bra schema.
Sedan kan jag även berätta att även jag kommer gå på den där autditionen inför Hair, eftersom jag gärna spelar en roll, behöver inte sjunga men vill framför allt spela teater. Känns jätte nervöst att jag måste stå helt ensam framför ressigören och alla lärarna. Jag trivs bakom min bas det är som där alla finner min rätta plats. Hoppas jag kan få en liten roll i allafall!

Jag är förövrigt jävligt hungrig och jag ber till gud om någon god mat till middag. Blir det inte det så tar jag bilen och far själv hehe. Hjälper ju inte precis när min pojkvän sitter och lägger ut bilder från han äter på rönnbäcks 5 gånger om dagen...

Jag har inget mer vettigt att skriva så vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0