Losers är till för att förlora.

Att jag valde den rubruken just till detta datum får dom som känner mig riktigt bra klura på!

Idag är det en underbar dag. Mår lite bättre. Men det bästa av allt är att vi har gått vidare till riksfinal i rockkarusellen är så jävla glad! Jag trodde inte det skulle gå, det var hårt motstånd men jag är så jävla stolta över mig själv och mina fina bandkompisar för att vi gjort detta. Fan vad jag är taggad för överkalix. Vi är redan vinnare. ♥

Stina Vikström
Emma Larsson
Jill Holmgren
Signe Lindahl
Lina Bäcklund

jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: mmatilda

Ni är så himla duktiga! :)

2011-03-24 @ 19:38:08
URL: http://iinsane.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack gummman :)

2011-03-24 @ 19:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0