Fredag.

Tjenare!

Idag har jag vaknat upp hos min fina kille och vi har tagit det lugnt hela morgonen. Började inte för än 12:30 med teater rep så det var väldigt skönt. Hade en bra kväll igår med Pontus, Anton och Calle. Tävlade i basketstraffar, sparkade sparkcykel och annat moget. Behövde verkligen en sån kväll efter min vecka. Nu är det bara att köra sten hårt till tisdag och sedan får jag äntligen vila ut.
I morgon ska jag hålla öppet hus för nära och kära så får dom komma förbi och käka buffé och fika. Lördagen avslutas med en spelning i luleå, återigen på lillan. Bra minnen från det stället!!
Varit i luleå efter skolan med mamma, olle och iris. Här är det jag köpte.











Denna ring fick jag blandannat av Pontus i födelsedagspresent!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0