1 - Tio fakta om mig.

- Ost är bland det äckligaste jag vet.
- Jag klarar inte av att spotta ut tandkrämen utan att få kväljningar.
- Baslektioner för mig är bland det viktigaste jag vet och känner jag att det gått dåligt på en sådan så deppar jag över det hela dagen ut.
- Jag har alltid ett headset i öronen när jag går ensam bland folk för att jag känner mig starkare då.
- Jag tänker utbilda mig till sjuksköterska efter gymnasiet och efter det till barnmorska.
- Jag glömmer ofta bort att tänka på mig själv och tar oftast på mig grejer för andra före jag tänker på om jag själv orkar med dom.
- Sedan skottlossningen var där jag bor vågar jag inte stå framför fönstret när jag drar ner rullgardinen.
- Jag har svårt att koppla bort problem och att komma över stora svåra saker.
- Om min lilla syster behövde så skulle jag kunna donera vilken kroppsdel som helst till henne.
- En av mina bästa vänner som jag litar på mest är 93 år och vi brukar skypa fast vi bor grannar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0