Fjärilar i magen

Jag känner mig så nykär, och det var längesen jag längtade så här mycket efter helgen som jag gör nu! Och självklart känns veckan som att den går i slowmotion. Bara en dag med en lektion kvar och sen  auditionen på fredag inför hair! Ska till luleå och kolla på ny basförstärkare på fredag också thihi!

Kom nyss hem från repet och nu är vi beredda inför spelningen på kulturnatten på lördag, TAGGAD! Om ni har möjlighet kom och kolla, det kommer bli grymt och en massa bra band. Dessutom gratis, så kom till lilla salen 22:15!

Nu ska jag äta fil och flingor och se i en annan del av köping, Natti!

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare<3

Hej du vet vem ja är!;p hehe kanske kommer å kollar på lördag:D hare <3

2011-09-07 @ 23:26:30
Postat av: Lina

hihihi det låter bra det ;) <3

2011-09-08 @ 11:24:31
URL: http://linabaecklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0