You put your arms around me than Im hold


KÄRLEKKÄRLEKKÄRLEKKÄRLEKKÄRLEKKÄRLEKKÄRLEKKÄRLEKKÄRLEK

Föralltid, förevigt, jag är så kär i dig att jag tror att jag spricker. Jag älskar hur du varit mot mig under framför allt denna vår. Och jag älskar hur du utvecklas för varje dag i vårt förhållande. Och jag älskar hur jävla bra vi har det och särskillt just nu. Det är ju sommar och den kommer att bli så jävla bra! Du är mitt allt! 16 år var jag när vi träffades. Jag kommer ihåg när du mötte mig vid bussen första fredagkvällen vi träffades. jag kände det efter att vi skiljts åt den kvällen med en lätt kram att jag ville av direkt och bara springa ut från bussen och ge dig en puss. Jag älskar att du såg mig och gav mig en chans. Vi har hunnit göra så mycket sedan dess. Studentbalen, min student, under min bästa och under min svåraste tid då har du varit där. Jag finner inga ord. Blickar bara framåt i livet och hoppas att det är du och jag för alltid. - jag älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0