<3

Jag saknar dig så jävla mycket just nu. Men det finns verkligen ingen tid just nu, och jag försöker kämpa mig igenom detta och fokusera på mig själv och saker som jag kanske fått tvingas lägga undan ett tag. Men det är nästan obehagligt hur jävla mycket jag älskar dig. Att få ligga mot ditt bröst och känna din trygga arm runt om mina axlar och känna din varma andedräkt blåsa i mitt hår varje gång du andas. Jag tappar fortfarande orden när du ser mig i ögonen och jag kan inte förstå att den snart har gått två år. För du räddade mig när jag fullständigt hade tappat bort mig själv och jag behöver dig så jävla mycket i mitt liv.
Men snart när dessa veckor är över då ska jag vila i din famn och känna din hand som stryker över min rygg. Det är dig jag vill vara med och ingen annan kan ta din plats i mitt hjärta. Fyfan vad kär jag är i dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0